Jedną z największych zalet rewolucji technologicznej jest możliwość efektywniejszego wykorzystywania swojego czasu i szybciej komunikacji. Te czynniki są niezwykle ważne dla wszystkich osób, które zarządzają projektami (w praktyce każdy z nas jest taką osobą, ale wielu nie zdaje sobie z tego sprawy).

Ciężko jest być na bieżąco zarządzając na raz wieloma zadaniami, procesami i sprawami do przypilnowania. Dotyczy to nie tylko Twoich wakacji, ale również takich projektów jak wyjazd na wakacje, impreza urodzinowa czy remont w domu.

Podział jest prosty albo jesteś zorganizowany albo nie. Tak jak z ciążą nie ma rozwiązań pośrednich 🙂

Wiele osób próbuje to zrobić nadal z kartką, skazując się na tonę przytłaczających papierów na biurku i konieczność przepisywania tych samych zadań w kółko. Czasem to może sprawić więcej problemów niż sama realizacja efektywnych działań

Na szczęście idzie temu zaradzić. Istnieje wiele aplikacji, które Ci w tym pomogą. W tym artykule znajdziesz zestawienie 8 najciekawszych.

1. Asana

Dość zaawansowane narzędzie będące połączeniem systemu do zarządzania projektami i aplikacji porządkującej zadania. Warto sprawdzić jeśli masz ponad 10 projektów. Dostępna zarówno na Adroida, jak i iOS.

Asana jest za darmo. Płacisz dopiero wtedy gdy chcesz dodać więcej niż 15 osób do projektu.

2. Trello

Lubisz używać karteczki do porządkowania myśli? Spróbuj Trello, które dość umiejętnie przenosi taki system w świat Internetu.

Aplikacja jest darmowa i bardzo łatwo się nią używa. Możesz układać „karteczki” w kategorie, dodawać do nich checklisty, zmieniać kolory i dowolnie przenosić. Masz również możliwość tworzenia różnych tablic.

Oprócz wersji do użycia w przeglądarce, istnieją aplikacje na iOS i Androida.

trello

3. OneNote

Jednym z elementów pakietu Microsoft Office jest aplikacja OneNote. Choć nazwa może sugerować, że jest to narzędzie do notowania, to w rzeczywistości jest to kolejny system do zarządzania projektami.

Wiele osób polecało mi OneNote jako rozwiązanie, które im się bardzo dobrze sprawdza. Przetestuj to w Twoim przypadku. Szczególnie gdy masz to za darmo, w ramach pakietu Office.

4. Evernote

Evernote jest w tym momencie jedną z najpopularniejszych aplikacji związanych z tematem zapisywania oraz porządkowania informacji.

Możesz za jego pomocą porządkować notatki osobiste, ale także uzupełnić je o różnego rodzaju załączniki. Jego niewątpliwą zaletą jest integracja z wieloma innymi aplikacjami np. Nozbe.

com.evernote-11-510

5. Nozbe

Nozbe jest aktualnie przez nas wykorzystywane do tworzenia projektu BiznesPonadGranicami i #EventBPG. Świetnie nadaje się do zarządzania projektami oraz bieżącymi zadaniami, a nawet jako kalendarz. Bardzo dobra polska aplikacja, która warto przetestować.

screen322x572

6. Wunderlist

Bardzo dobre rozwiązanie dla osobistej produktywności zapewnia Wunderlist, a dodatkowo wersje darmowa ma bardzo duży potencjał do wykorzystania.
O Wunderlist przeczytasz więcej artykule o darmowej możliwości wdrożenia GTD.

krok1

7. Basecamp

Jednym z pionierskich rozwiązań do zarządzania projektami w Internecie jest Basecamp. Jedną z zalet tego rozwiązania jest możliwość przypisania klientów do projektów, dzięki temu będąc spokojniejsi o realizację.

8. MeisterTask

Narzędzie skierowane głównie do użytkowników Apple. Charakteryzuje się podobną filozofią minimalizmu i intuicyjności w działaniu. Po kilku minutach od uruchomienia zaczniesz już zarządzać w nim swoimi zadaniami.

meister

GOTOWE BEZPŁATNE CHECKLISTY

5 praktycznych e-booków w bonusie

PONAD 100 STRON ROZWIĄZAŃ

JAK W 12 KROKACH URUCHOMIĆ NOWY BIZNES LUB ZAUTOMATYZOWAĆ ISTNIEJĄCY - ZYSKASZ WOLNOŚĆ, NIEZALEŻNOŚĆ I WOLNY CZAS [PRAKTYCZNE PRZYKŁADY]