Mimo odpowiedniej ilości wiedzy w Internecie o tym jak znaleźć odpowiednie produkty i rozpocząć sprzedaż, wiele osób nie wierzy w rzeczywisty potencjał polskiego rynku. Dlatego w dzisiejszym poście przedstawiam kilka różnych przykładów osób, które z powodzeniem prowadzą sklep internetowy, a też kiedyś zadały sobie pytanie „co sprzedawać?”

Paulina Fornalczyk prowadzi sklep bonus-czystosc.pl w którym można kupić maszyny czyszczące Numatic.

Skąd taki wybór produktów?

Przed powstaniem strony internetowej i powiązanego z nią sklepu internetowego zdobyłam wiele doświadczeń w handlu środkami czystości oraz wykonywaniu usług wymagających użycia zarówno prostego, jak i bardziej skomplikowanego sprzętu czyszczącego. Zauważyłam, że na rynku brakuje sklepu, który dawałby klientom możliwość zakupu takich akcesoriów przez Internet.

Cały wywiad tutaj

Adam Cygal prowadzi sklep gatito.pl w którym można kupić odzież licencyjną np. z motywami z Angry Birds

Skąd taki wybór produktów?

Zauważyłem, że jest nisza na rynku odzieży i akcesoriów licencyjnych w naszym kraju. Chcieliśmy wypromować różne licencje wśród sklepikarzy w kraju, wprowadzając najpopularniejsze produkty licencyjne wysokiej jakości.

Cały wywiad tutaj

Lech Nitecki który prowadzi ogrodowy sklep internetowy Ogrodosfera

Skąd taki wybór produktów?

Głównym czynnikiem, który zadecydował, że nasz sklep internetowy będzie działał akurat na tym rynku, była mała konkurencja, którą w tamtym okresie mógłbym policzyć na palcach jednej ręki.

Cały wywiad tutaj 

Jakub Małysza, który prowadzi sklep zaproszenia-kaja.pl, w którym moża zamówić eleganckie zaproszenia na ślub

Skąd taki wybór?

dużą satysfakcję sprawia mi wykonywanie – w moim przypadku – ręcznie robionych zaproszeń, realizowanych na indywidualne zamówienie klienta, a także obserwowanie ich entuzjazmu i zadowolenia.

Cały znajdziesz tutaj 

Michał Pakier jest właścicielem sklepu Alboom, przygotowującego kalendarze i fotoksiążki.

Skąd taki wybór?

To chyba trochę przypadek. Z wykształcenia jestem informatykiem. Jednocześnie jednak od ok. roku 2000 prowadziłem z bratem drukarnię Studiouh.com. Ze względu na swoje wykształcenie w drukarni nie interesowało mnie samo drukowanie, ale właśnie część internetowa, czyli tworzenie produktów, które klient może zaprojektować i zamówić przez Internet, a potem drukarnia je wydrukuje. W ten sposób po latach prób i eksperymentów powstał serwis Alboom.pl, sprzedający fotoksiążki, fotokalendarze, plakaty, obrazy na płótnie itd.

Cały wywiad jest dostępny tutaj 

Click edit button to change this text.

GOTOWE BEZPŁATNE CHECKLISTY

5 praktycznych e-booków w bonusie

PONAD 100 STRON ROZWIĄZAŃ

JAK W 12 KROKACH URUCHOMIĆ NOWY BIZNES LUB ZAUTOMATYZOWAĆ ISTNIEJĄCY - ZYSKASZ WOLNOŚĆ, NIEZALEŻNOŚĆ I WOLNY CZAS [PRAKTYCZNE PRZYKŁADY]