Bez wątpienia największym projektem tego roku w Biznes Ponad Granicami jest konferencja #EventBPG. Będzie to pierwsze tak duże spotkanie biznesowe Polaków w Azji, spodziewamy się ponad 100 uczestników.

Jednak ilość pracy związana z organizacją tego typu wydarzenia rodzi pytanie – czy warto?

Co najmniej 7 powodów wskazuje, że warto zorganizować Event na żywo:

1. Relacje z odbiorcami w rzeczywistości

Internet daje olbrzymie możliwości komunikacji. Jednak nic nie zastąpi rozmowy twarzą w twarz. Prowadząc biznes mamy wiele zadań do zrobienia przed komputem, gdy rozmawiamy z kimś na żywo wtedy poświęcamy mu pełną uwagą. Tak tworzą się silne relacje.

2. Możesz poznać prawdziwe potrzeby swoich odbiorców

Henry Ford powiedział kiedyś, że gdyby dostarczał swoim klientom tego czego chcieli to zamiast samochodów sprzedawałbym szybsze konie. To jest prawdziwe także dzisiaj, odbiorcy często nie wiedzą od razu czego naprawdę potrzebują. Poznając ich osobiście masz szansę dotrzeć do prawdziwych problemów, w których rozwiązaniu możesz pomóc.

3. Spotkanie ze znajomymi

Wydarzenia na żywo są także okazją do spotkanie ludzi, których już znasz. W dzisiejszym zabieganym Świecie często ciężko jest znaleźć czas na utrzymywanie wszystkich relacji na których nam zależy, wydarzenia branżowe są świetną okazją do zjazdu. Szczególnie gdy jesteś organizatorem i możesz zaproponować przyjaciołom wystąpienie.

4. Networking uczestników

Każdy z powyższych punktów podkreśla wagę relacji. W istocie jest jeden z najważniejszych elementów skutecznego biznesu. Dlatego warto, aby Twoi odbiorcy także mogli z nich optymalnie korzystać. Wydarzenie na żywo jest najlepszą okazją, aby zachęcić ich do nawiązywania kontaktów.

5. Wzmocnienie Twojej marki

Organizując swoje wydarzenie zdecydowanie wzmacniasz swoją markę. Pokazujesz, że Twój biznes się rozwija i warto z Tobą współpracować. Poza tym masz możliwość dotarcia do mediów.

6. Materiały promocyjne

Efektem ubocznym tego typu wydarzeń jest możliwość zrobienia zapasu efektowny zdjęć i filmów, a także zebrania testymoniali video od uczestników.

7. Odróżnisz się

W porównaniu do konkurencji, która działa tylko w Internecie, odróżnisz się i wzmocnisz pozycję na rynku.

Jak zacząć?

Oczywiście nie musisz zaczynać od tak wielkiego przedsięwzięcia jak nasza konferencja #EventBPG w Bangkoku. Zaproponuj współpracę jakieś lokalnej organizacji i zrób darmowy wykład z Twojej dziedzinie w kontekście zainteresowań Twoich odbiorców. Zacznij małymi krokami, ale działaj regularnie, aby być gotowym na organizację dużego wydarzenia w odpowiednim czasie.

GOTOWE BEZPŁATNE CHECKLISTY

5 praktycznych e-booków w bonusie

PONAD 100 STRON ROZWIĄZAŃ

JAK W 12 KROKACH URUCHOMIĆ NOWY BIZNES LUB ZAUTOMATYZOWAĆ ISTNIEJĄCY - ZYSKASZ WOLNOŚĆ, NIEZALEŻNOŚĆ I WOLNY CZAS [PRAKTYCZNE PRZYKŁADY]