“Ojciec remarketingu w Polsce” – jak kiedyś sam o sobie usłyszał, dzięki wprowadzeniu, prawdopodobnie jako pierwszy w kraju, internetowego narzędzia do remarketingu – Frool. Od tamtej pory Łukasz Marczewski buduje swoje Biznesy Ponad Granicami.
Doświadczenie z budowania swoich biznesów stara się przekazywać na co dzień, w co raz liczniejszych wykładach, gdzie opowiada o psychologii sprzedaży, skutecznej reklamie czy rozwiązaniach, które zwiększają ilość klientów przy niezmienionym ruchu.
Doświadczenie Łukasza jest wcale niemałe, ponieważ sam projekt Frool objął swoim zasięgiem już około 13 000 000 ludzi w Polsce (⅓ Polski!) a ilość klientów można liczyć setkami. Aktywny, tak jednym słowem można by określić Łukasza. Oprócz projektu szkoleniowego lukaszmarczewski.pl równolegle rozwija
W tym roku planuje otwarcie projektu zaradniki.pl, ale o tym pewnie więcej dowiesz się na miejscu, w Bangkoku i na wyspie Koh Chang:)
Namiętnie chłonie wszelką wiedzę z zakresu big data, marketingu, psychologii, ludzkich zachowań oraz badań nad mózgiem oraz wszystko wdraża w życie osiągając dla siebie i swoich klientów bardzo intrygujące wyniki w pozyskiwaniu klientów.
Przykładowe liczby Łukasza:
57% – tyle osób zostawia email na stronie lukaszmarczewski
94% – 94 osoby na 100 wchodzących zostawiały swojego emaila na stronie lądowania
3 – grosze, za tyle udało mi się pozyskiwać e-maile w płatnych kampaniach
10 – razy większa sprzedaż na sklepie jednego z klientów
Dzięki doświadczeniu w tworzeniu stron i sklepów Łukasz optymalizuje także projekty internetowe i kampanie, aby sprzedawały i pozyskiwały więcej klientów przy tym samym ruchu. W Bangkoku na konferencji #EventBPG usłyszysz o tym, jak pozyskiwać klientów z internetu do Swojego Biznesu Ponad Granicami. Do zobaczenia!
na frool.pl kontakt jest ciągle offline. Wybrałem okres próbny i mi utworzyło w PayPal cykliczną płatność, ale żadnych danych dostępowych przez kilka dni nie dostałem, więc wszystko na to wskazuje, że firma nie funkcjonuje i ta usługa nie działa.
Już odzywam się do Łukasza z informacją o tym komentarzu.
Witaj Rafa, pracujemy bardzo ciężko nad wdrożeniem wersji 2.0 – pochłania to ponad 100% dostępnego czasu… Nie tylko mojego ale, całego zespołu. Systemy nie zgłaszają błędów w wysyłce, zatem email z danymi mógł trafić najzwyklej do spamu… Napisz proszę do nas na [email protected], wygenerujemy dostęp ręcznie i dopilnujemy, abyś poprawnie mógł zacząć korzystać z narzędzia. Pozdrawiam Łukasz
ok, dzięki za informację