Programy partnerskie – 7 elementów poważnego biznesu

Spis treści

Programy partnerskie potrafią być pokaźnym i jedynym źródłem dochodu. W Tajlandii można spotkać przyjezdnych z Europy Zachodniej i USA, którzy w ten sposób finansują swój pobyt w tym pięknym kraju.

Uzyskanie dużego dochodu zawsze związane jest inwestycją (przynajmniej na początku) czasu lub pieniędzy, a najczęściej obu tych zasobów. W tym wpisie dowiesz się jakie są sposoby zarabiania na programach partnerskich, gdy chcesz się tym zająć na poważnie. Oprócz tego zachęcam do zapoznania i wdrożenia pomysłów z posta.

  1. E-mail marketing – najlepszym narzędziem sprzedażowym w Internecie jest wciąż email. Dlatego jeśli zamierzasz zarabiać poważne pieniądze na programach partnerskich to powinieneś budować relacje z potencjalnymi klientami wysyłając do nich regularne wiadomości.  Zaznaczam jednak, że budowa relacji nie polega na ciągłym spamowaniu ofertami, a dostarczaniem wartości, która czasem przeplatana jest sprzedażą.

  2. Reklamy Adwords – promując produkty jako partner nie musisz posiadać nawet strony internetowej. Masz możliwości wykorzystania potencjału płatnej reklamy m.in. w wyszukiwarce Google. Musisz mieć jednak świadomość, że będzie to wymagało od Ciebie pewnej ilości testów i inwestycji. Oprócz tego zapoznaj się z zasadami promocji za pomocą Adwords, a także regulaminem programu partnerskiego, który chcesz promować w ten sposób.

  3. Reklamy Facebook Ads – innym rodzajem promocji płatnej jest reklama na Facebook. Wiele osób uważa, że można zarobić gigantyczne pieniądze skupiając się tylko na tej metodzie. Podobnie jak w przypadku promocji w Google musisz się liczyć z dużą ilością testów poszczególnych reklam w kampanii i stron lądowania (warto zebrać email potencjalnego klienta niż od razu wysłać go do partnera).

  4. Webinary – świetnym narzędziem do sprzedaży są spotkania online. Możesz wtedy zbudować relację z uczestnikiem i masz jego uwagę przez dłuższy czas. Na webinarach możesz sprzedawać usługi także swoich partnerów, a nawet ich zaprosić do udziału w takim spotkaniu. Tego typu forma może przynieść rewelacyjne wyniki finansowe przy zebraniu odpowiedniego grona odbiorców.

  5. Działalność w social media – Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter i Linkedin oferują mnóstwo możliwości promocji produktów partnera. Przede wszystkim możesz tam w łatwy sposób podzielić się swoją opinią i uzupełnić ją o link partnerskich. Choć są branże w których wystarczy odpowiedni obrazek np. na Instagramie, aby wygenerować dobrą sprzedaż. W ten sposób możesz zarabiać nie posiadając nawet strony.

  6. Filmy wideo – przypadku filmów można zastosować praktycznie takie same pomysły jak w przypadku promocji na blogu. Masz jednak dużo szersze możliwości np. edukowania w określonej sferze, dlatego warto wykorzystać potencjał tego medium.

  7. Stworzenie strony niszowej i zadbanie o pozycjonowanie – być może powinieneś przygotować całą stronę poświęconą danej niszy, na której będziesz promował produkty partnerów. Jeśli będziesz tworzyć wartościowe treści i dbał o zasady SEO, to być może przebijesz się w wynikach organicznych Google. Dodatkową zaletą takiej strony jest możliwość późniejszego sprzedania jako osobny projekt.

Frazy, dzięki którym nas znajdziecie:

  • programy partnerskie
  • programach partnerskich
  • webinary
  • social media
  • pozycjonowanie
  • e-mail marketing

GOTOWE BEZPŁATNE CHECKLISTY

5 praktycznych e-booków w bonusie

PONAD 100 STRON ROZWIĄZAŃ

JAK W 12 KROKACH URUCHOMIĆ NOWY BIZNES LUB ZAUTOMATYZOWAĆ ISTNIEJĄCY - ZYSKASZ WOLNOŚĆ, NIEZALEŻNOŚĆ I WOLNY CZAS [PRAKTYCZNE PRZYKŁADY]