Założony w 2006 roku twitter ma ugruntowaną pozycję na rynku social media. Choć nie zdobył w Polsce masowej popularności to ma bardzo duże możliwości w zakresie promocji Ciebie i Twojego biznesu oraz nawiązywania nowych kontaktów.
Skorzystaj umiejętne z elitarności twittera, dzięki zastosowaniu poniższych 10 czynników
1. Bio
Twitter Bio, czyli krótki opis znajdujący się pod zdjęciem profilowym. Niech będzie zgody z Twoją wizją marki i klarownie informuje czym się zajmujesz.
2. Odszukaj ekspertów w swojej niszy i wchodź z nimi w interakcję
Jedną z największych zalet twittera jest możliwość bezpośredniej komunikacji z ekspertami branżowymi z całego Świata. Często będzie to jedyna możliwość, dlatego śmiało z niej korzystaj. Komentuj merytorycznie i retweetuj twitty osoby z którą chcesz nawiązać relację, a zostaniesz zauważony.
3. Regularnie twittuj
Jeśli będziesz regularnie dodawał nowe twitty to masz szansę na szybkie wyróżnienie się spośród osób robiących to bardzo okazjonalnie. Dość łatwo można dzięki temu zbudować markę na tej elitarnej platformie społecznościowej.
Tym bardziej, że na twitterze masz zawsze informacje jakie tematy są aktualnie trendy (przykład z 11 maja 2016)
4. Poproś na innych kanałach o wsparcie konta na twitterze
Zaczynając komunikację na twitterze poproś czytelników czy fanów na facebooku o wsparcie także na twitterze. Początek zawsze musi opierać się o znajomych.
5. Retweetuj
Podanie dalej twitta na twitterze jest mniej zobowiązujące niż udostępnienie na facebooku, dlatego rób to często. Potrafiąc wyszukać ciekawe informacje z branży budujesz swoją pozycję jako ekspert w branży.
6. Śledź trendy i #hashtagi
Warto włączyć się w gorące dyskusje jeśli masz coś ciekawego do powiedzenia. W Polsce niestety na twitterze dotyczą głównie polityki, ale czasem zdarzają się inne ciekawe akcje.
7. Specjalne oferty dla użytkowników twittera
Wyróżnij osoby, które Cię śledzą na twitterze specjalnymi rabatami i promocjami. Każdy z nas lubi czuć się wyjątkowo.
8. Używaj zdjęć i filmów
Treści graficzne zawsze dają lepsze rezultaty, nawet na twitterze.
9. Ustaw kolejkę twittów
Nawet za pomocą bezpłatnych wersji takich programów jak Buffer możesz ustawić kolejkę twittów, które będą publikować się bez Twojego udziału. Bez problemu możesz powtarzać stare treści, wszyscy na twitterze tak robią.
10. Twittuj z konferencji i wydarzeń
Podczas następnej konferencji na której będziesz prowadź relację na żywo wysyłając twitty z odpowiednim hashtagiem i oznaczeniem prelegentów. Świetna okazja na zdobycie rozpoznawalności w brażny nie tworząc samemu nowych treści.
Zostaw komentarz