Założony w 2006 roku twitter ma ugruntowaną pozycję na rynku social media. Choć nie zdobył w Polsce masowej popularności to ma bardzo duże możliwości w zakresie promocji Ciebie i Twojego biznesu oraz nawiązywania nowych kontaktów.

Skorzystaj umiejętne z elitarności twittera, dzięki zastosowaniu poniższych 10 czynników

1. Bio

Twitter Bio, czyli krótki opis znajdujący się pod zdjęciem profilowym. Niech będzie zgody z Twoją wizją marki i klarownie informuje czym się zajmujesz.

2. Odszukaj ekspertów w swojej niszy i wchodź z nimi w interakcję

Jedną z największych zalet twittera jest możliwość bezpośredniej komunikacji z ekspertami branżowymi z całego Świata. Często będzie to jedyna możliwość, dlatego śmiało z niej korzystaj. Komentuj merytorycznie i retweetuj twitty osoby z którą chcesz nawiązać relację, a zostaniesz zauważony.

3. Regularnie twittuj

Jeśli będziesz regularnie dodawał nowe twitty to masz szansę na szybkie wyróżnienie się spośród osób robiących to bardzo okazjonalnie. Dość łatwo można dzięki temu zbudować markę na tej elitarnej platformie społecznościowej.

Tym bardziej, że na twitterze masz zawsze informacje jakie tematy są aktualnie trendy (przykład z 11 maja 2016)trendy

4. Poproś na innych kanałach o wsparcie konta na twitterze

Zaczynając komunikację na twitterze poproś czytelników czy fanów na facebooku o wsparcie także na twitterze. Początek zawsze musi opierać się o znajomych.

5. Retweetuj

Podanie dalej twitta na twitterze jest mniej zobowiązujące niż udostępnienie na facebooku, dlatego rób to często. Potrafiąc wyszukać ciekawe informacje z branży budujesz swoją pozycję jako ekspert w branży.

6. Śledź trendy i #hashtagi

Warto włączyć się w gorące dyskusje jeśli masz coś ciekawego do powiedzenia. W Polsce niestety na twitterze dotyczą głównie polityki, ale czasem zdarzają się inne ciekawe akcje.

7. Specjalne oferty dla użytkowników twittera

Wyróżnij osoby, które Cię śledzą na twitterze specjalnymi rabatami i promocjami. Każdy z nas lubi czuć się wyjątkowo.

8. Używaj zdjęć i filmów

Treści graficzne zawsze dają lepsze rezultaty, nawet na twitterze.

9. Ustaw kolejkę twittów

Nawet za pomocą bezpłatnych wersji takich programów jak Buffer możesz ustawić kolejkę twittów, które będą publikować się bez Twojego udziału. Bez problemu możesz powtarzać stare treści, wszyscy na twitterze tak robią.

10. Twittuj z konferencji i wydarzeń

Podczas następnej konferencji na której będziesz prowadź relację na żywo wysyłając twitty z odpowiednim hashtagiem i oznaczeniem prelegentów. Świetna okazja na zdobycie rozpoznawalności w brażny nie tworząc samemu nowych treści.

GOTOWE BEZPŁATNE CHECKLISTY

5 praktycznych e-booków w bonusie

PONAD 100 STRON ROZWIĄZAŃ

JAK W 12 KROKACH URUCHOMIĆ NOWY BIZNES LUB ZAUTOMATYZOWAĆ ISTNIEJĄCY - ZYSKASZ WOLNOŚĆ, NIEZALEŻNOŚĆ I WOLNY CZAS [PRAKTYCZNE PRZYKŁADY]