Jednym z najciekawszych Polaków, którzy wybrali Tajlandię jako swoje miejsce do życia, jest Krzysztof Król. Niedawno przekroczył 30 rok życia, a już zdążył napisać 9 książek, stworzyć 14 firm i osiągnąć sukces biznesowych zarówno w Polsce, jak i Tajlandii.

Przed konferencją EventBPG, która odbędzie w listopadzie tego roku w Bangkoku organizujemy webinary z prelegentami. Tym razem gościem był Krzysztof, a spotkanie odbyło się pod hasłem „Jak prowadzić międzynarodowy biznes?” Podczas tego spotkania przekazał tak dużo wartościowej wiedzy, że podzielimy się jej fragmentami w dwóch wpisach na blogu. W dzisiejszej części skupimy się na współpracy z mediami na całym Świecie oraz podstawowym przekonaniom na temat biznesu.

Jedną z pierwszych kwestii jaką poruszył Krzysztof było właściwe podejście do porażek w biznesie, ponieważ naturalnym kosztem jest to, że na początku coś nie wyjdzie. Możesz przeczytać wszystkie książki, a jednak wielu rzeczy musisz nauczyć się doświadczalnie.

Bycie przedsiębiorcą to przede wszystkim sposób, myślenia, zarządzania sobą i dostrzegania opcji. Krzysztof opisał bardzo obrazowo tak zwany „Zmysł przedsiębiorcy”, który polega na tym, że gdyby zdarzyła ci się następująca sytuacja: zostajesz w samych gaciach na drugim końcu Świata, ale masz pewność – po roku będziesz najbogatszy na tej ulicy.

Krzysztof ma taki zmysł. Gdy przyjechał do Tajlandii to rozejrzał się dookoła i zobaczył, że:
1. Azjaci w większym stopniu są zapatrzeni w smartfony niż my
2. Tajowie kiepsko mówią po angielsku

W ten sposób stworzył aplikację do nauki języków, która osiągnęła duży sukces w Tajlandii, a także na całym Świecie m.in. dzięki współpracy z mediami.

Jak to się stało?

Dotarł ze swoim komunikatem do mediów na całym Świecie m.in. w Omanie, o którego istnieniu wcześniej nawet nie wiedział. Wszystko dzięki wykorzystywaniu marketingu partyzanckiego już od pierwszych przedsięwzięć biznesowych, co potem przeniósł do Internetu.

Link do webinaru 

https://www.biznesponadgranicami.pl/4573-2/[/sociallocker]

slajdkrol

1. Targetowanie rynku

Określ do kogo chcesz trafić ze swoim przekazem.

2. Segmentacja rynku
Krzysztof opowiedział w webinarze jak na początku ruszyli z promocją kierowną do wszystkich, a potem segmentowali pod względem obszarów np. w Tajlandii mało osób ma karty kredytowe, więc mało sprzedało się tam wersji premium.

3. Core Story
Historia Twoja i skąd się wziął pomysł, coś interesującego dla mediów i ich odbiorców. Ma to być materiał o którym będzie chciało się pisać. Znajdź coś, co wyróżnia Cię spośród wszystkich innych na rynku.

Link do webinaru 

4. Przygotowanie baz danych

Zbierz dane kontaktowe do mediów trafiających do Twoich potencjalnych klientów

5. Tłumaczenia

Przygotowanie materiałów w odpowiednich językach.

6. MASSIVE ACTION

Po prostu działaj. Przesyłaj im regularnie materiały do wykorzystania w publikacjach.

7. Szybki kontakt

Bądź w gotowości, aby odpowiadać na wszelkie pytania i dosyłać potrzebne materiały lub udzielić wywiadu.

GOTOWE BEZPŁATNE CHECKLISTY

5 praktycznych e-booków w bonusie

PONAD 100 STRON ROZWIĄZAŃ

JAK W 12 KROKACH URUCHOMIĆ NOWY BIZNES LUB ZAUTOMATYZOWAĆ ISTNIEJĄCY - ZYSKASZ WOLNOŚĆ, NIEZALEŻNOŚĆ I WOLNY CZAS [PRAKTYCZNE PRZYKŁADY]