Jednym z najciekawszych Polaków, którzy wybrali Tajlandię jako swoje miejsce do życia, jest Krzysztof Król. Niedawno przekroczył 30 rok życia, a już zdążył napisać 9 książek, stworzyć 14 firm i osiągnąć sukces biznesowych zarówno w Polsce, jak i Tajlandii.

Przed konferencją EventBPG, która odbędzie w listopadzie tego roku w Bangkoku organizujemy webinary z prelegentami. Tym razem gościem był Krzysztof, a spotkanie odbyło się pod hasłem „Jak prowadzić międzynarodowy biznes?” Podczas tego spotkania przekazał tak dużo wartościowej wiedzy, że podzielimy się jej fragmentami w dwóch wpisach na blogu. W dzisiejszej części skupimy się na współpracy z mediami na całym Świecie oraz podstawowym przekonaniom na temat biznesu.

Jedną z pierwszych kwestii jaką poruszył Krzysztof było właściwe podejście do porażek w biznesie, ponieważ naturalnym kosztem jest to, że na początku coś nie wyjdzie. Możesz przeczytać wszystkie książki, a jednak wielu rzeczy musisz nauczyć się doświadczalnie.

Bycie przedsiębiorcą to przede wszystkim sposób, myślenia, zarządzania sobą i dostrzegania opcji. Krzysztof opisał bardzo obrazowo tak zwany „Zmysł przedsiębiorcy”, który polega na tym, że gdyby zdarzyła ci się następująca sytuacja: zostajesz w samych gaciach na drugim końcu Świata, ale masz pewność – po roku będziesz najbogatszy na tej ulicy.

Krzysztof ma taki zmysł. Gdy przyjechał do Tajlandii to rozejrzał się dookoła i zobaczył, że:
1. Azjaci w większym stopniu są zapatrzeni w smartfony niż my
2. Tajowie kiepsko mówią po angielsku

W ten sposób stworzył aplikację do nauki języków, która osiągnęła duży sukces w Tajlandii, a także na całym Świecie m.in. dzięki współpracy z mediami.

Jak to się stało?

Dotarł ze swoim komunikatem do mediów na całym Świecie m.in. w Omanie, o którego istnieniu wcześniej nawet nie wiedział. Wszystko dzięki wykorzystywaniu marketingu partyzanckiego już od pierwszych przedsięwzięć biznesowych, co potem przeniósł do Internetu.

Link do webinaru 

https://www.biznesponadgranicami.pl/4573-2/[/sociallocker]

slajdkrol

1. Targetowanie rynku

Określ do kogo chcesz trafić ze swoim przekazem.

2. Segmentacja rynku
Krzysztof opowiedział w webinarze jak na początku ruszyli z promocją kierowną do wszystkich, a potem segmentowali pod względem obszarów np. w Tajlandii mało osób ma karty kredytowe, więc mało sprzedało się tam wersji premium.

3. Core Story
Historia Twoja i skąd się wziął pomysł, coś interesującego dla mediów i ich odbiorców. Ma to być materiał o którym będzie chciało się pisać. Znajdź coś, co wyróżnia Cię spośród wszystkich innych na rynku.

Link do webinaru 

https://www.biznesponadgranicami.pl/4573-2/

4. Przygotowanie baz danych

Zbierz dane kontaktowe do mediów trafiających do Twoich potencjalnych klientów

5. Tłumaczenia

Przygotowanie materiałów w odpowiednich językach.

6. MASSIVE ACTION

Po prostu działaj. Przesyłaj im regularnie materiały do wykorzystania w publikacjach.

7. Szybki kontakt

Bądź w gotowości, aby odpowiadać na wszelkie pytania i dosyłać potrzebne materiały lub udzielić wywiadu.

GOTOWE BEZPŁATNE CHECKLISTY

5 praktycznych e-booków w bonusie

PONAD 100 STRON ROZWIĄZAŃ

JAK W 12 KROKACH URUCHOMIĆ NOWY BIZNES LUB ZAUTOMATYZOWAĆ ISTNIEJĄCY - ZYSKASZ WOLNOŚĆ, NIEZALEŻNOŚĆ I WOLNY CZAS [PRAKTYCZNE PRZYKŁADY]