Bycie na bieżąco z trendami wyróżni Cię spośród konkurencji nawet jeśli jesteś małą firmą. W 2016 roku trendy wiążą się głównie z rozwojem technologii, ale warto też zwrócić uwagę na zmiany pokoleniowe. Oto trzy najważniejsze tendencje, które powinieneś wykorzystać w swojej małej firmie.
1. Milenialsi
Najstarsi przedstawiciele tego pokolenia mają już ponad 30 lat, czyli mają duży potencjał. Cała generacja definiowana jest jako ludzie urodzeni między 1982, a 1999 rokiem.
Cechą charakterystyczną Mienialsów jest to, że balans między pracą, a życiem jest dla nich koniecznością, aby osiągnąć sukces. Oprócz tego z łatwością adaptują wszelkie nowinki technologiczne.
Z tego wynika zmiana w sposobie komunikacji marek. To już nie jest jednostronne wysyłanie komunikatów promocyjnych, ale nieustający dialog z klientami. Zdecydowana większość Milenialsów chce się podzielić swoimi wrażeniami z obcowania z marką. Dlatego kierując produkty do tej generacji zadbaj o transparentność, najwyższą jakość produktu i obsługi klienta.
2. Prezencja online
Zdecydowana większość konsumentów zanim dokona zakupu przeprowadza najpierw poszukiwania w sieci.
Przemyślana obecność w Internecie jest to najlepszy sposób na marketing małej firmy w dzisiejszych czasach. Wiele różnych narzędzi zapewnia rozwiązania dla biznesów z każdej branży.
Możesz łatwo stworzyć schludną stronę na WordPressie lub tworzyć za darmo skuteczną prezentację w social mediach (zobacz jak). Grunt to wytrwałość i podążanie za najlepszymi wzorcami.
3. Ecommerce
Z każdym rokiem rośnie wartość handlu internetowego. Jeśli Twój biznes nie korzysta z możliwości sprzedaży w Internecie to warto to rozważyć, szczególnie wykorzystując najnowsze trendy w commerce.
Zostaw komentarz