Paliwem każdego biznesu w Internecie są odwiedzający, czyli ruch. Jeśli na Twoją stronę nikt nie trafia to nikt nie dokona zakupu i szybko stracisz sens do podejmowania jakichkolwiek działań. Dlatego podejmuj systematyczne działania, aby dotrzeć ze swoim przekazem do większej grupy odbiorców. Może to zrobić wykorzystując metody krótko oraz długoterminowe, co ma również wpływ na budżet. Dzisiaj zapraszam Was do zastosowania metod dzięki którym już dzisiaj możesz ściągnąć nowych odwiedzających na swoją stronę.

1. Komentuj na blogach i portalach

Bądź aktywny i merytoryczny komentując inne blogi lub portale. Jeśli wniesiesz jakąś wartość do życia człowieka, który zobaczy Twój wpis to jest duża szansa, że zainteresuje się Twoim profilem i co za tym idzie, tym gdzie piszesz na co dzień.

2. Komentuj jako fanpage u innych

Podobna sytuacja jak w przypadku komentarzy na bloga, ale musisz wyłapywać dobre konteksty do zamieszczenia swoich odpowiedzi, aby dawały jak najlepszy efekt. W tym przypadku ma zastosowanie zasada „content is king context is queen”. Dzięki temu zaistniejesz w świadomości fanów innego fanpage’a.

3. Bądź aktywny na grupach

Grupy na facebooku są bardzo ciekawymi miejscami w których zebrani są ludzie zainteresowani daną tematyką. Bądź na nich aktywny, czyli odpowiadaj na pytania, ale także dziel się swoimi treściami.
4. Załóż własną grupę

Jeśli widzisz taką potrzebę to świetnym rozwiązaniem będzie założenie swojej grupy na facebooku. Z jednej strony będziesz miał możliwość dotarcia do wszystkich jej członków, natomiast z drugiej będzie to także wspierało Twoją pozycję jako eksperta w danej branży.

5. Dodaj swoją content do agregatorów treści

Bardzo popularne w anglojęzycznym internecie jest promowanie treści za pomocą agregatorów treści. W Polsce nie działa to tak dobrze, ale zainteresuj się możliwościami jakie daje np. wykop.

6. Poproś o udostępnienia

Na pewno masz jakichkolwiek fanów Twojej twórczości, którzy posiadają konta w serwisach społecznościowych (chociażby Twoja Mama), poproś ich o udostępnienie.
7. Przejdź się na wydarzenie na żywo
Tim Ferriss jak promował „4-godzinny tydzień pracy” chodził na różne konferencje, szkolenia i tego typu imprezy, na których pytał ludzi co robią. Ci opowiadali z przejęciem, a on dopytywał o jeszcze. Po jakimś czasie rozmówcy orientowali się, że gadają cały czas o sobie (kto tego nie lubi) i pytali się Tima. On wspomniał o swojej książce i był to odpowiedni moment, aby ludzie byli nią strasznie zainteresowali i czuli, że chcą pomóc nowo poznanemu koledze, którego zalali informacjami o sobie. Dlatego odwiedzaj spotkania na żywo, nawet dla jednego kontaktu.
8. Zrób wywiad

Zastanów się kto ma widownię do której chciałbyś dotrzeć i zrób z nim wywiad. Jeśli udostępni go u siebie to będziesz miał okazję zaistnieć świadomości jego czytelników.
9. Używaj chwytliwych nagłówków
Twórz nagłówki, które przyciągają uwagę. Jeśli jeszcze tego nie ćwiczyłeś to polecam instrukcje od copybloggera http://www.copyblogger.com/10-sure-fire-headline-formulas-that-work/

GOTOWE BEZPŁATNE CHECKLISTY

5 praktycznych e-booków w bonusie

PONAD 100 STRON ROZWIĄZAŃ

JAK W 12 KROKACH URUCHOMIĆ NOWY BIZNES LUB ZAUTOMATYZOWAĆ ISTNIEJĄCY - ZYSKASZ WOLNOŚĆ, NIEZALEŻNOŚĆ I WOLNY CZAS [PRAKTYCZNE PRZYKŁADY]